Day 26 – Rare Ting Jeg Gjør Når Jeg Er Alene

Kanskje jeg skal ta igjen det tapte og ta alle de siste challengene nå på rappen. Har vært opptatt med statistikk eksamen – å stakkars tenker du. Takk sier jeg. Det gikk mildt sagt negativt og ned ettersom jeg klarte å glemme kalkulator, så da blir det en ekstra eksamen til neste år! Ellers har jeg jobbet og nå er det i følge yr 20 – 26 grader i dag: og jeg må på jobb to timer før ettersom trengselen er stor med sol og fint vær. Men penger blir det av det!

Rare ting jeg gjør når jeg er alene 

Jeg er da ikke rar! Nei men ærligtalt, jeg vet ikke? Jeg gjør ikke noe spesielt. Jeg er ikke av typen til å gå naken i leiligheten når jeg er alene, ei heller har musikken på volum 30. Jeg er ganske kjedelig når jeg er alene, jeg stabler opp med puter og/eller pledd og får meg en god sittestilling, kjøper gjerne inn sjokolade og noe potetgull og har det ved siden av meg, med ett glass saft/vann og så ser jeg serier til natten kommer. Eller når jeg finner en veldig god bok så leser jeg den til det ikke går lenger – må sove – eller den er utlest.

En ting, ikke direkte rar men det er noe jeg må gjøre – og det er å rydde og ha det plettfritt rundt meg med engang jeg er alene. Hvis ikke klarer jeg ikke slappe av – det går forsåvidt utover når jeg ikke er alene heller, men om Sondre drar bort noen dager så må jeg gjøre rent for å kunne slappe ordentlig av de dagene. So now you know thaaat.

Jeg vil heller si jeg er rar når jeg er rundt venner. Da kommer jeg ordentlig ut. Ellers så går jo jeg bare rundt meg selv og snakker med meg selv. Om du sier det er rart så må det være en ting, men jeg ser på det som normalt ettersom alle gjør det en og annen gang! Noen fler enn ofte og noen litt creepy mye. Men fortsatt noe til en normal grense.

Legg igjen en kommentar

