Day 27 – Noe Jeg Bekymrer Meg For Akkurat Nå

Det er ikke mye som jeg bekymrer meg over egentlig. I en måneds- to måneders tid har jeg stresset og bekymret meg veldig om å få meg jobb for å kunne betale regninger, husleie og overleve i sommer. Jeg bekymrer meg fortsatt litt over det, men med jobb og jobbet over 40 timer på ett par-tre uker så er jeg jo ett steg nærmere i riktig retning. Ellers er det sånn som andre kostnader, som at jeg skal hjem og tilbake i dåp – penger til transport – og til Kristiansund og tilbake i slektstreff – penger til transport. Og transport er jo ikke akkurat direkte billig. Så det bekymrer jeg meg litt for, det kan jeg si.

Ellers bekymrer jeg meg ikke over så mye. Jeg vil bare bli ferdig med eksamen, få sommerferie og bare ha én ting og være pliktig til: jobb. Ellers kan jeg trene, spise ute, møte venner som fortsatt er her i byen – og jeg gleder meg til å være litt «alene i byen» ettersom alle studenter drar hjem og Trondheim blir en spøkelsesby.

Legg igjen en kommentar

