Day 30 – En Plass Jeg Vil Flytte Eller Besøke

Det er ingen hemmelighet at jeg har kjempe lyst å flytte til New York for ett år eller en liten stund. Å bo der for resten av livet er ikke det jeg vil, jeg er fornøyd med Norge og vi er veldig heldig med å være nordmenn med tanke på alt godt vi får fra velferdsstaten. Bare det at vi får sjokk med engang det er demonstranter i vårt naboland Sverige – hva? Hærverk og ulydigheter som bare foregår sør i Europa og i resten av verden? Vi lever på en silkepute hvor vi kan velge og vrake i det vi vil, vi har et syn på verden rundt som ingen andre enn oss har. 

Men New York, byen som aldri sover. Å bo her hadde vært perfekt for en liten stund, og hatt en shitty leilighet på Manhatten (hehehe) og levd livet som ung i en storby. Men om jeg skulle besøkt en plass, må jeg si jeg er fristet til å ta Tokyo først etter hva livingdoll skrev. Tokyo har alt New York har utenom .. det som er New York såklart. Vintage, merke og bare generelt alt. Hva kan man ikke like. I tillegg til at det er noe litt annerledes i hvertfall. 

Da var vi endelig ferdig med denne Challange greiene, det var gøy i begynnelsen og så ble det egentlig bare kjedelig. Men selvsagt – noe tidsfordriv fikk jeg jo ut av det! 

Legg igjen en kommentar

