Concert lover

Et innlegg på eget initativ,  klapp på skuldra. Selv om det egentlig bare er en unnskyldning for å ikke skrive eksamen. Siste i morgen så er det sommerferie på meg og! 

Dette innlegget har jeg tenkt på en liten stund faktisk, fordi jeg har jo hørt mye på musikken min i det siste ettersom det må til for å kunne være effektiv med studering, samt har det vært mye og er veldig mye konserter og festivaler i sommer – ingen som jeg får med meg. Gratis festivalen – også kalt Sommerfesten på Giske – har i år også bestemt seg for å kutte ned på sted, plass og tilskuere. Så det er jo dårlig, samt jugendfesten og jazzfestivalen som er i sommer i Ålesund får jeg nok uansett mest sannsynlig ikke med meg pga jeg bor i Trondheim og må jobbe store deler av ferien. Selv om det er ikke et stort tap siden jeg ikke har fått meg dit på mange år uansett – men bare det å kunne. Vel uansett, konserter er det jeg vil frem til. Og nå i det siste har jeg tenkt mye på hvilke artister som er på min topp liste for å dra på konserter å se! Noen har vært her og kommer i Sommer, men stram økonomi og null tid gjør som sagt at det ikke har blitt noe i år. 

Panic At The Disco

Disse var på Hove Festivalen i 2008. Det var første og eneste gang de har vært her. Jeg fikk vite det litt i seneste laget og fikk aldri dratt på den konserten, men – jeg fikk med meg live-streamen fra NRK p3 sine sider – og jeg ble bare mer fristet å dra på konsert etter å ha hørt det der – over mikrofonoverføring! Den gang var de fire stk i bandet men splittet opp og nå er det bare vokalist og gitaristen som er igjen. Men det går bra! Vokalisten – Brendon Urie har den mest magiske og fantastiske live-stemme som smeltet mitt Panic-hjerte med en gang han åpnet munnen. Some other time…

 

Beyoncé

Hun var nettopp i Norge for en uke eller to siden, men det er jo midt i eksamensperioden og i siste stipendmåned – hvordan skal en student som IKKE bor i Oslo få til dette? Det ble ikke denne gang, men jeg antar om noen år er hun tilbake og da får det heller bli da. Hun gir jo forrykende scene shows og er noen av de peneste damene på denne jord. 

 

Jay-Z

Når vi er inne på Beyoncé så må jeg si Jay-Z er også en konsert som kunne vært veldig gøy å dra på. 

 

Rihanna

Hun har jo vært her hvertfall en håndtall-ganger det siste året, men tiden har aldri strukket til å dra på konserten hennes, så hva kan man si. Det får bli en annen gang! Men gøy hadde det vært. 

 

Kings of Leon

De her skal jo også til Norge i sommer. Bra musikk, bra show og what not – hadde vært gøy hva! 

 

Imagine Dragons

Disse også var jo nylig i Norge, men det fikk jeg ei med meg i tide, samt tid og økonomi passet vel ikke da heller egentlig! Hadde vært gøy altså.

Noen jeg kom på nå i farten! 

Legg igjen en kommentar

