A little summer holiday

Kom på at jeg faktisk har en blogg jeg bruker å titte innom innimellom.

Jeg sa jo i siste oppdatering at det skulle bare bli jobbing frem til noe spontant ville skje; vel – jeg hadde plutselig en uke fri etter Sondres foreldre dro hjem, som førte med seg at mine foreldre kom på besøk til oss her i barteby for en helg. Kjempekoselig å se de igjen og fått vist dem vår lille verden. Typiske turister var vi også som dro i Nidarosdomen, vandret gatelangs og spiste ute. Deretter var det jobb igjen til noe nytt spontant skulle skje – og det var nemlig at jeg igjen plutselig fikk en uke fri samtidig som Sondre fikk to ukers ferie fra sin jobb, som dermed ga oss muligheten for en liten ferie til sørlandet – Risør og Asker igjen. Å det i grevens tid, hadde nok blitt deprimert av mindre om jeg hadde blitt igjen her oppe. Det har regnet her nå i snart 3 uker, hvorav først i neste uke vil det bli pent og varmt igjen. Så det at vi dro til sol, sommer og kjempe varme var himmelsk. Var kjempekoselig å møte familien til Sondre igjen samt venner av ham som vi ikke har sett på en stund. Ble mange båtturer og grillkvelder, og mye fisk – Herlig! Men, det kunne ikke vare for alltid ettersom jeg måtte hjem nå onsdagskveld for å komme tilbake til arbeidslivet. Men det har vært fantastisk med en liten ferie, der D-vitaminen har fått sin lille dose i tillegg. Snart kommer kjære venner tilbake til barteby og faktisk skolestart igjen. Det er litt synd med å jobbe hele sommeren, jeg føler sommeren har flydd forbi siden skolen plutselig er på dørmatta. We’ll just have to make the best of it!

Bildekilde

Legg igjen en kommentar

