I’m drowning over here

Høsten er en ny start for mange, ny start med skole, jobb eller bare tilbake til hverdagen med nye ideer og tanker etter en fin sommer. Jeg føler meg plutselig veldig overhvelmet. Jeg jobbet altfor mange timer i august, med skole i tillegg i siste halvdel og bekymringer for håndballen når jeg ble spurt om å være del-leder på laget. Jeg føler meg bitchslappet i ansiktet av hverdagen. Men jeg vet jeg bare må komme meg over kneika, bedre kostholdet, komme tilbake til treningsmodus og få overskudd i hverdagen igjen. Men her og nå, så vil jeg bare sitte i ro, se serier, lese bøker og ikke være sosial. Selv om jeg tvinger meg selv til å være sosial, hvis ikke har jeg jo ikke venner igjen. I’ll be back my dear ones.

Legg igjen en kommentar

